Ammattiosasto 648 Tiedottaa:

Superin ammatilliset opintopäivät

Super-ammattilainen 2020, varhaiskasvatuksen ammatilliset koulutuspäivät, osastosihteereiden ja vastaanottotyöntekijöiden ammatilliset koulutuspäivät järjestetään tänä vuonna Helsingissä Hotelli Paasitornissa 23.-24.3.20. Tarjolla on laadukkaita ja monipuolisia luentoja. Ilmoittaudu viimeistään 23.2.20.

Erikoissairaanhoidon ammatilliset koulutuspäivät Tampereella 11.-12.5.20. Ilmoittautuminen viimeistään 29.3.20. Ilmoittautuminen on sitova. Päivillä käsitellään mm seuraavia aiheita: uniapnea, haavahoito, saattohoito, avanne.

Järjestökoulutuksia tulossa syksyllä esim. uusille yhdysjäsenille ja hallituksen varsinaisille jäsenille: Aktiivinen ammattiosasto 1 Vantaalla 9/20 ja Helsingissä 10/20 ja Yhdysjäsen yhdistää Helsingissä 11/20.

Super-Nuorille: Valmistuvien ilta Tampereella 24.4.20, viim. ilm.päivä 5.4.20. Ammattiosastomme nuorten yhteyshenkilö on Tuulia Äijälä/Hämeenkyrön kunta, tuulia.aijala@hameenkyro.fi. Koulutuksiin ilmoittaudutaan sähköisellä lomakkeella OmaSuper-palvelussa. Katso lisätietoja www.superliitto.fi. Kuntatyönantaja suosii osallistumista ammattiryhmien koulutuspäiville. Kysy ensisijaisesti työnantajaltasi osallistumisesta ammatillisen koulutuksen maksuihin. Muussa tapauksessa voit anoa kirjallisesti omalta ammattiosastolta osaa koulutuksen hinnasta. Korvaus voidaan maksaa jälkikäteen kuittia vastaan. Järjestökoulutukset +päiväohjelmiin liittyvät ruokailut ovat maksuttomia ja matkat korvataan. Ansionmenetyskorvaus on mahdollista (kts. tarkemmin liiton sivuilta).

Liittokokousvaalit 18.3-6.4.2020 äänestämällä voit vaikuttaa! Äänestys tapahtuu sähköisesti tai postitse, kts. ohjeet jäsenille lähetetystä Vaalikirjasta tai superliitto.fi. Seuraa myös Super-Ruutua liiton sivuilla. Äänestäneiden kesken arvotaan palkintoja!

Paikallisia jäsenetuja myöntää nyt myös kuntosali NextLevel. Etuus tulee voimaan esittäessäsi maksun yhteydessä Super-liiton jäsenkortin. Jäsenet huom! edelleen on vuokrattavissa ammattiosastomme laadukkaat karaokelaitteet ja levyjä edulliseen jäsenhintaan: 20e/vuokraus. Saat lisätietoa Nevalaisen Ninolta tai Simolan Eevalta. Tavoitat heidät sähköpostilla etunimi.sukunimi@hameenkyro.fi.

TERVEISIN,

Tiedotusvastaava ao 648